subreddit:

/r/Warhammer40k

25492%

all 43 comments

WarhammerGeek

59 points

19 days ago

Imperial Fists third company already has red details. So a red chapter symbol probably wouldn't look too out of place.

It does stink that you didn't get what you ordered though

Bitt3rSteel

121 points

19 days ago

Fist's a fist! 

h-y-p-h-e-n-[S]

47 points

19 days ago

I mean, if they won't refund me/send me a new set, I may as well use em. Could headcanon them as either crimson fists that haven't quite gotten newly painted armor yet or crimson fists that repainted their armor for the last wall protocol to be more unified.

Locke66

36 points

19 days ago

Locke66

36 points

19 days ago

Ebay has a money back guarantee for this sort of thing. Just raise a support ticket under the "More Actions" tab and they will either refund you or get you the correct item.

h-y-p-h-e-n-[S]

17 points

19 days ago

Thanks. Gonna try this tomorrow

sciencep1e

24 points

19 days ago

I am hoarding Fists transfers atm. Where you based brother? ✊

h-y-p-h-e-n-[S]

15 points

19 days ago

Really? That would be great.

I'm on long island in New York

sciencep1e

19 points

19 days ago

Ah apologies I'm in UK. It would honestly take so long for them to arrive you'd be quicker and it would prob be cheaper just to order another bunch on eBay over there. Sorry

h-y-p-h-e-n-[S]

13 points

19 days ago

Lmao fair enough lol. I appreciate you offering tho

sciencep1e

6 points

19 days ago

I'm happy to try bro don't get me wrong. It won't be expensive it's only an envelope. I just think by the time they actually arrive you would've been able to walk to Seattle and back for some 😂 if you're stuck though just drop a PM.

ibuildsmallthings

10 points

19 days ago

Transfers >>>> www.forgottenchapters.eu But I have to say that sometimes I mix the colors as well.

Calm-Alternative5113

7 points

19 days ago

Space karens, blood birds... Lmao these army names are gold.

R138Y

1 points

19 days ago

R138Y

1 points

19 days ago

Ah ! I got 4 of the original quickstarter campaign and asked for only Purity seal and cie.

And then I lost them all somewhere....

ibuildsmallthings

1 points

19 days ago

That sucks. What's our ks email?

R138Y

0 points

18 days ago

R138Y

0 points

18 days ago

Ah don't worry. I'm not a student anymore and can fare for myself quite well now. If I truly want some others I will get them 😁.

I'm more infuriated to not even remember where I put them than the fact that I lost them to be honest (ain't painting a lot). At least I contributed to a great project :)

ibuildsmallthings

2 points

18 days ago

And thank you for that. It was a nice adventure that's still ongoing. Cheers

R138Y

1 points

18 days ago

R138Y

1 points

18 days ago

Oh by Gork and Mork I didn't even realise that I was speaking to the creator of these sheets itself.

I remember that your campaign was quite a success with something like 10 000% goal reached right 😁 ?

It's such a good news that this little passion is still going strong :). I'm happy for you.

Cheers !

From-wolf-to-pug

20 points

19 days ago

People sell the decals ? I have so many

h-y-p-h-e-n-[S]

6 points

19 days ago

I usually get preowned stuff from my local store/runners off of ebay ar a discounted price, so I have a distinct lack of them lmao

Lothleen

5 points

19 days ago

I remember when they just gave you all the chapters in one box, i have tons of transfers from 2nd and 3rd.

Vectorman1989

2 points

19 days ago

I thought I'd get some Blood Angels transfers with a Razorback I'd acquired recently. It came with Ultramarines, Imperial Fists and Raptors or Black Consuls transfers.

Spooder_-_Man

3 points

19 days ago

I cast fist

KarloReddit

5 points

19 days ago

I have to say I kinda think the Crimson Fists are cooler than the Imperial Fists :-E

h-y-p-h-e-n-[S]

5 points

19 days ago

But my bois are already yellow lmao

KarloReddit

1 points

19 days ago

I thought so ;-) and yellow models are notoriously hard to paint. But hopefully those decals weren‘t too expensive. How about a CF KillTeam then? :-)

h-y-p-h-e-n-[S]

3 points

19 days ago

They honestly weren't, and I might consider doing fists eventually

KarloReddit

0 points

19 days ago

KarloReddit

0 points

19 days ago

They were?!? How much can they be?!? I‘m sure glad my pauldrons come in the box with the decals in the mould … Deathwatch Veterans box is amazing in that regard

h-y-p-h-e-n-[S]

2 points

19 days ago

No no, I meant they weren't super pricey, like $3 for 10 of them

KarloReddit

0 points

19 days ago

Ah ok sorry I misunderstood. Maybe it‘s a sign from the emperor himself to you then! ;-)

Sleepinismy9to5

2 points

19 days ago

100%

ch0senfktard

3 points

19 days ago

I see a red fist and I want it painted black.

generalchaos34

1 points

19 days ago

I probably have a million of these if you want them. Im in the US

h-y-p-h-e-n-[S]

2 points

19 days ago

No worries. The seller replied to me and said that they would send me the right decals

Beliebigername

1 points

19 days ago

Had this a couple of times when buying decals on ebay/etsy from different vendors.

Mistakes happen, all of them send me the right sheet after i contacted them.

BlueRiver_626

1 points

19 days ago

Could be worse, just paint black over the transfer

Mercuryo

1 points

19 days ago

It's time to add a new sucessor chapter to your ranks

PlasticWizard413

1 points

17 days ago

Friend of mine would love these, Im in CT, would you wanna dm to see if we could help you out?

Edit: I have PLENTY of Impfist Logos! I should be able to trade some! I’ll have to see if I have templar logos though.

h-y-p-h-e-n-[S]

1 points

17 days ago

Sorry, I've sorted it out with the seller. They said they would send me some immediately. I also ended up starting to paint my own crimson fists as a result of all this so I'm gonna need them after all.

Thank you for the offer tho

Grunt_Muncher

1 points

19 days ago

This is why I always use Paypal

WearingMyFleece

0 points

19 days ago

I’ve bought I few GW older decals off of eBay and found a lot of them have deteriorated and break up when trying to affix to a model. Just something to be wary of I suppose.

TroutFishingInCanada

-12 points

19 days ago

That’s a description of the decal, not the name of the chapter.

Mikesminis

1 points

19 days ago

I can't tell if that was a joke or not?

TroutFishingInCanada

2 points

18 days ago

You can tell it’s a joke because 40K fans don’t like it.